ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Tech Ideas From Twitterland

2009.09.09. 14:26 tomii

Mindenki szaladjon és vegye meg a The New York Times mai számát, mert az egyik legkedvesebb hallgatónk, időmilliomos apuka (időapu) szerepel benne!!!

Aki nem jut hozzá a nyomtatott újsághoz, az megnézheti az online kiadásban itt. Az Ottoolah nevet keressétek.

Időapu sajnos épp olyan témában szólt hozzá, ami például engem egyáltalán nem érdekel, de mit számít ez! Nekünk a ti sikereitek épp olyan kedvesek, mint a sajátaink, arról nem is beszélve, hogy utóbbiak mostanában igen ritkák. 

Angolul nem tudó olvasóink kedvéért. David Pogue, aki valószínűleg a The New York Times technológiai rovatának dolgozik, megkérte az őt twitteren követőket, hogy ugyan mondják már el, szerintük milyen funkciók hiányoznak napjaink mobiltelefonjaiból, házimozijaiból, kameráiból, laptopjaiból és zenelejátszóiból. Tekintve, hogy ezt az igen ravasz újságírót (rajongóival iratja a cikkeit) több mint 950 000 (!!!) ember olvassa a twitteren, igen nagy eredmény az, hogy időapu ötlete is bekerült a legjobbak közé.

A mobiltelefonos bekezdésben szerepel az ő javaslata, amit a többivel ellentétben nem értek, de majd elmagyarázza nekünk ő maga. Így szól:

“A display that shows if you’re calling someone with the same carrier, thereby making it a free call.” (ottoolah)

De jelentsen is ez bármit, roppant büszkék vagyunk arra, hogy az egyik hallgatónk 1 millió példányban lett kinyomtatva! És nem is akárhol! Egy olyan újságban, aminek a nevében szerepel New York!

Arra biztatjuk a többieket is, hogy ha bármi hasonló történik velük, akkor ne legyenek szemérmesek és osszák meg velünk iziben. Viszont lenne egy késérünk is felétek. Ha hasonló helyzetbe kerültök és ilyen nyilvánosság elött jelenhettek meg mint időapu, akkor valahogy szőjétek bele a mondandótokba kedvenc rádióműsorotok nevét. 
 

19 komment

Címkék: newyork mikroblog

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr161371049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.09.10. 12:38:09

Köszi Tomii cikket, megleptél vele :)))

Az volt az ötletem, hogy jó lenne, ha a telefon hívás közben mutatná, hogy a hívott szám hálózaton belüli előfizetőé-e, mert akkor tudnánk hogy az adott hívás ingyenes. (Az USA-ban csak a hálózaton kívüli hívásokért kell fizetni, AT&T előfizetők például ingyen hívhatnak minden AT&T előfizetőt)

Több ötletet is twitteltem, a legjobb a vízálló telefon volt, de az másoknak is eszébe jutott.

tomii 2009.09.10. 13:32:38

Így már értem. A "carrier" szót nem tudtam hova tenni.

Hány példányt vettél a mai számból? :)

olaszpal 2009.09.10. 13:51:15

@Az Időmilliomos Apuka: Nálatok nem nem lehet az előhívószámról megkülönböztetni? Tudod, mint itthon pl.: T-... 30 stb.

olaszpal 2009.09.10. 13:58:34

Bár nem 1 millió ember, de nálam tananyag vagytok. :)
Minden órámba "beleszövöm" valahogy a kedvenc rádióműsorom nevét, és persze a témát is (ez utóbbi néha nem valósul meg).
Ha szélesebb körben lennétek elérhetők (még mindig nem 100%-os az internet ellátottság a diákok körében), még házi feladatot is kapnának belőletek. :)
Időapunak én is csak köszönettel tartozom: ő hívta fel rátok a figyelmemet, amikor iPhone-os cikkeket kerestem, s így lettem a rabotok.

Klárima 2009.09.10. 21:58:28

Köszönöm Tomii a cikket, jó érzéssel töltött el, hogy sok "gombabaráttal" megosztottad a hírt.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.09.11. 05:00:12

@olaszpal: Az amerikai szolgáltatóknak soha sem volt saját hívószám csoportjuk, a telefonszámból csak a várost lehet megállapítani, azt hogy vezetékes vagy mobil szám, nem. Ennek folyománya, hogy a mobil kapcsolási díjat a bejövő hívásokért is a mobil előfizető fizeti. Egyébként fogadott SMS-ekért is fizetni kell.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.09.11. 10:03:38

@olaszpal: amúgy már nálunk sem lehet megkülönböztetni.

olaszpal 2009.09.11. 19:20:26

@Az Időmilliomos Apuka: Köszönöm szépen a felhomályosítást. Ismét tanultam valamit. Ellenkező esetben lett volna tippem, amit én használok, de az ebben az esetben nem működne.

olaszpal 2009.09.11. 19:24:05

@tomii: Alapy Gáspár Szakiskola Szakközépiskola és Kollégium, Komárom

olaszpal 2009.09.11. 19:37:30

@Az Időmilliomos Apuka: Ja igen, és köszönöm a sok-sok hasznos tippet az iPhone-nal és a hangoskönyvekkel kapcsolatban. sokat segítettél.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.09.11. 20:10:07

@olaszpal: hát egy jó ideje kötelezővé tették törvényileg a szolgáltatók felé, hogy hordozhasd a számodat. én 20as számmal vagyok T-előfizető.

olaszpal 2009.09.11. 20:27:43

Nos, igen. Még egy variáció, amit én nem gondoltam végig. Jogos. Én nem vagyok számhordozó, monogám típus vagyok :) Éppen ezért ez eszembe sem jutott.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.09.11. 20:38:06

@olaszpal: én a telefonszámomhoz voltam hűséges

olaszpal 2009.09.11. 20:52:52

Én meg a szolgáltatómhoz (T) már sok-sok éve.

GiliczeB · http://www.balintgilicze.com 2009.09.14. 11:12:39

Ezer bocs, témától függetlenül egy kép Tominak, mert szereti:
ny-image1.etsy.com/il_fullxfull.89317649.jpg

olaszpal 2009.09.14. 18:44:04

@GiliczeB: Utólagos engedelmeddel én is leszedtem.
süti beállítások módosítása