ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Kövesd a bőgőst!

2009.06.30. 17:54 tomii




Lassan körvonalazódik bennem egy kép arról,
hogy mire jó a twitter. Na jó hazudtam, nem értem, de amikor olvasok róla ezt-azt, vannak tiszta pillanataim. Ezzel együtt ne tőlem várjátok, hogy bevezesselek benneteket ebbe a világba,
akit érdekel az biztosan talál magának átfogó ismertetőket értő emberek tollából. Én pusztán az egyik lehetséges felhasználási módjára hívnám fel a figyelmet, ami nem más, mint híres és/vagy érdekes emberek magánéletébe való betekintés, azaz a kukkolás.


A twitter tulajdonképpen roppant egyszerű. Számítógép, mobiltelefon, iPod, mosógép, centrifuga, kávéfőző, hajvasaló segítségével max 140 karakteres üzeneteket helyezhet el az ember saját twitteres oldalán, amiket aztán az arra feliratkozó bámész népek elolvashatnak. Ennyi. Mikroblog vagy mi a bánat.
Érdekessé onnan válhat mindez, ha találunk valakit, akinek normál esetben érdektelen errejárokarrajárok üzenetei valami miatt értelmet nyernek. Például azért, mert kedvenc zenekarunk egyik tagja. Örömhírem van a Harcsa Veronika Quartet rajongói számára!
Oláh Zoli, a bőgős twitterezik!

Aki feliratkozik Zoli üzeneteire, akár pontosan tudhatja azt is, hova tart épp a zenekar, ki ül elől a buszban, hogyan veri szét az eső a pannonhalmi koncertet és sokminden mást. Ja, és mindezt legtöbbször képpel illusztrálva!

Így aztán láthatjuk, hogyan falatozik békésen a zenekar Pannonhalmán a soundcheckre várva...


... megismerhetjük a zenekar sofőrjét...

 ... és végül a személyes kedvencem, ahol főhősünk hangszerét láthatjuk a kisföldalattira várva egy jól sikerült Gödör fellépés után hazafelé.


Hát így.

Amint lesz nekem is olyan készülékem, aminek a segítségével hatékonyan tudok dokumentálni és publikálni, én is indítok egy ilyet. Bár velem nem nagyon történik semmi, de majd kitalálok ezt-azt.

Addig meg valaki szerezze meg nekem Selma Blair twitter címét.
 

3 komment

Címkék: mikroblog hvq könnyű nyári

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr311218302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.07.01. 00:48:07

Számítógépről is lehet Twitterezni, de szerintem a legjobb a mobilos verzió, azzal pillanatok alatt tudnuk rövid szösszeneteket beírni, és megnézni, hogy mások épp mivel vannak elfoglalva. Zoli is iPhone-al tolja a Twitterre a képeket.

Én itt vagyok: twitter.com/ottoolah

BassJazz · http://www.myspace.com/olahzoltan 2009.07.01. 00:50:53

Tomi, ezt nem gondoltam volna, hogy ezt így, vagyis ilyen formában megírod! :) Én is várom a fejleményeket, hogy mik történnek veled! Hozzátenném az egészhez, hogy bátyám hosszas unszolására regisztráltam, csak mert ő megkapja az USA-ban SMS-ben az összes bejegyzést! Semmi, de semmi kedvem nem volt a Twitterhez. "Egy újabb időrabló hülyeség"- gondoltam... Az iPhoneommal szoktam rendszerint beírni, és a helyszínen elkészített képet csatolom hozzá. Hidd el, nekem ugyanilyen érdekes, ha te is beírsz valamit.. Milyen jó lenne ha a Gombastúdióban készített képekkel illusztrált írásaidat tudnánk olvasni mi Gombapresszó hallgatók!

tomii 2009.07.01. 01:02:40

@BassJazz: Most már abba ne hagyd! :)
süti beállítások módosítása