ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

adásposzt / június 5.

2009.06.05. 12:08 tomii

Én nem tudom, mi van. Nem lehetséges, hogy a NASA titkolózik és mégiscsak gyorsabban kering a Föld a Nap körül, mint eddig? Ez a hét kábé három nap alatt telt el. Vagy csak annyit picsogtunk az előző adás miatt, hogy kitöltötte az egész hetet? Na mindegy. Megint Péntek van.

Néhány szót még hadd mondjak a hét sikerposztjáról. A Harcsa Veronika Quartetes bejegyzés a látogatói statisztika minden elemében lokális csúcsokat hozott. Köszönjük ezt elsősorban az MR2-nek, hisz ha a többi műsorukhoz hasonlóan ezt is kirakták volna az archívumba, akkor a kutya nem töltötte volna innen. Dávid hívta fel a figyelmemet arra, hogy a "harcsa veronika quartet mr2 akusztik" kifejezésre rákeresve, guglimester minket ad ki első helyen, megelőzve többek között Harcsa Veronika Facebook oldalát, rajongói oldalát és természetesen az MR2 idevonatkozó oldalát is. Köszönet mindenkinek, aki hírünket vitte.

A ma esti adásról csak annyit, hogy benne lesz minden, ami a legutóbbiból kimaradt. Márpedig szinte minden kimaradt. A zenét még nem találtam ki, mi legyen, és ha nem jut eszembe semmi, akkor megint a Herbaliser Same az It Never Was lemeze lesz, mert egyszerűen nem tudom megunni hallgatni és mert a világ egyik legjobb lemeze. 


Még valami.

Tessék csatlakozni a bloghoz! Ott van jobbra középen a kis "join this site!" doboz, ott kell magatokat megmutatni. Felőlem lehet álnéven és vicces képpel is, csak duzzadjon az a doboz. Persze az igazi az lenne, ha egy kicsit ápolgatnátok is a google adminotokat, hogy legyen mit nézegetni a többieknek és ha képet is töltenétek fel magatokról ehelyett a kék alapikon helyett, mert így úgy néztek ki, mint egy csoportos garázdaság miatt börtönbe került társaság interjúja a Kék Fényben. 

Na de minek írok ennyit, mikor mindjárt adás.

 

9 komment

Címkék: adásposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr441165287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_G 2009.06.05. 16:38:51

mennyi hiszti. mibajod a kis kék alapikonnal.

tomii 2009.06.05. 17:16:48

Két gyerek gyereket neveltem fel (vagy legalábbis nőtt fel mellettem), immunis vagyok az álkérdésekre.

Skywalker Károly 2009.06.05. 20:44:29

Igazán nem terhelném az élő adást, de most visszahallgattam a fél 7-es részt, mert akkor persze villamoson voltam, amikor volt a zavaros rész. Nos, szeretnék eloszlatni egy kis félreértést: habár a betelefonáló Károlyként mutatkozott be és telefonhangja megtévesztésig hasonlított az enyémhez - így Tomi joggal üdvözölte II. Károlyként - , nem én voltam. (Vaze a villamoson egy pillanatra én is azt hittem h én vagyok...) Nem mondom, hogy elhatárolódom, mert elég okosnak tűnt a matematikai kérdésekhez, de mondjuk azt, hogy a Konzervnyitó Károly imidzset nem ebbe az irányba szeretném építeni, már csak észbéli képességeim okán sem.

Uwa 2009.06.05. 23:13:44

Remelem a mai adag gomba mar meguti a blogra kerulesi mercet, mert ranezve a civil archivumaban levo szaztizenhet darabbra szedett verziojat, ugy erzem inkabb innen szeretnem, egyben:)

tomii 2009.06.06. 02:00:28

@II. Konzervnyitó Károly: Nekem is volt egy ilyen érzésem közben. Túl nagyok voltak a hatásszünetek. De aztán azt gondoltam, rossz passzban vagy.

tomii 2009.06.06. 02:01:37

@Uwa: Már átkonvertátam, elláttam a szükséges metaadatokkal és töltöm felfele.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.06.06. 10:55:14

@tomii: Viszont akkor ebből messzemenő következtetést lehet levonni, miszerint leginkább Károly nevű hallgatói vannak a Gombapresszónak

Skywalker Károly 2009.06.07. 04:00:08

@pécsisrác: és akkor a 2 millióból is van vagy 300 ezer Károly.... és ha egyszer ez mind beindul.... na majd várjatok csak....

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.06.07. 05:41:05

Most hallgatom az adást, Harmadik Károly jó volt, első Károj továbbra is fárasztó volt, és nyilvánvaló, hogy nem hallgatja az adást, csak azért telefonál ba, hogy a saját hangját hallgassa. Télinadrágos Istvánon lehetett szórakoztató volt, de reméljük nem harap rá a telefonálgatásra.

süti beállítások módosítása