ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

adásposzt / május 29. / update

2009.05.29. 12:59 tomii

Mostanában a szokottnál is gyorsabban telik el egy hét. Alig jöttünk ki a stúdióból és már mehetünk is vissza. Emlékszem, választási műsort igértünk, de hajszás volt a hét, így nem volt érkezésem rákészülni. (Vicces lenne, ha egyszer Tibi hozakodna elő valamivel. Azt hiszem, megrémülnék.) Meglátjuk. 

Új bejegyzés született a 2hetnewyorkban.blog.hu-n! Majd még írok róla rendesen is, de szeretném kihasználni, hogy az adásposztok látogatottsága hagyományosan magas és gondoltam, megemlítem itt is. Látogassátok, olvassátok, hirdessétek!

Na most még megyek vissza dolgozni 4-ig, aztán mosakodás, pakolás és ugrok is a buszra.

......................................................................................................................
UPDATE

A műsor annyira gyalázatosra sikerült, hogy ez most kivételesen nem kerül fel sem az archívumba sem a podcastra. Lehet persze, hogy belülről tünt csak ennyire vállalhatatlannak és kívülről pusztán unalmas és fárasztó volt, de minthogy én belülröl hallgattam, ezért ez most kimarad.

Igértem közvetlenül az adás után, hogy megírom majd, hogy szerintem milyen okok miatt lett olyan, amilyen, de mégsem teszem. Nem teszem, mert ez nem a NASA Mars programja, ahol minden apró hibát ki kell elemezni, hanem csak egy szirszar kis rádióműsor. Hol így sikerül, hol úgy. Ez most ilyen lett. Na bumm. Mi tanultunk belőle, de túlbeszélni nem érdemes. 

Találkozunk pénteken.

11 komment

Címkék: adásposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr31150812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacus64 2009.05.29. 17:02:48

A választási műsorra nem kell külön felkészülni, menni fog az magától is, van hozzá nyersanyag körülöttünk éppen elég, de a vélemények ütköztetéséhez még ez sem feltétlen szükséges. Ne tessék kifarolni a megmérettetés elől!

Skywalker Károly 2009.05.29. 18:39:04

Hadd emlékezzek meg e helyt én elsőként a sertésinfluenza első magyarországi felbukkanási helyéről ;)))

BassJazz · http://www.myspace.com/olahzoltan 2009.05.29. 21:17:08

Ez a műsor nem volt jó. :( Fárasztó volt... A tanulságokat le kell vonni. Nem biztos hogy kellenek a betelefonálók.. Ha többen hallgatnák a műsort, akkor kiegyenlítettebb lenne az egész, de nagyrészt Erzsébet, és Károly telefonálnak.. ( Kell a szűrés.. ) Engem nem érdekel állandóan a véleményük. Számomra a jó műsorok azok, szoktak lenni, amikor ketten vagytok, és fejtegettek valamit.. Én a politikát hanyagolnám.. Valahogy éreztem már az elején, hogy nem lesz érdekes (számomra) a választások taglalása... Tudom, hogy Tomi a betelefonálókat szereti, én nem. Ezzel a mai műsorral az élő adást hallgatók szerintem elpártoltak.. Én mostantól biztosan méginkább a "konzerv" műsort fogom előnyben részesíteni, azt tudom vágni, vagy "beletekerni". Tomi véleményét osztom, hogy ezt a mait tényleg nem érdemes archiválni.

tomii 2009.05.30. 02:06:28

Holnap (ma) majd megírom, én hogy láttam ezt a műsort.

Skywalker Károly 2009.05.30. 16:00:54

Sztem nem volt nagyon gáz. A betelefonálók után a 2 műsorvezető is begőzölt, ami egyrészt tök jó, mert tök emberi, de valljuk be, se neked, se Tibinek nem áll jól. Persze felmerül, mégis mit vártatok egy ilyen témafelvetésre? Hasonló lehet a vége a "ki milyen zenét szeret" vagy "ki melyik csapatnak drukkol" tematikus műsornak. A T. buszsofőr Úr - szerintem - cinkelése nagyon élvezetes volt.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.06.01. 09:35:35

Én még csak az előző Kicsinyített Fagyizónál tartok, az nagyon jó! Pontosabban csak az első harmadánál járok. Hát ilyen nincs, én is az Asimov Alapítvány sorozaton rágom át magamat, kb. a negyedik kilónál tartok. Gyerekkoromban olvastam a trilógiát, most megvettem az egész univerzumot.

BassJazz · http://www.myspace.com/olahzoltan 2009.06.01. 10:04:06

Alapítvány nekem is nagy kedvencem! Középiskolás voltam, amikor egyik éjszaka nem tudtam letenni ameddig végig nem olvastam az öszvéres részt.. Mikor vége lett, teljesen a hatása alatt voltam, és csak valami olyant tudtam kinyögni az utolsó sorok elolvasása után, hogy "Aztamindenit!" Most a "Jaco" című könyvet olvasom ami a világ eddig élt legjobb basszusgitárosáról szól! Ajánlom mindenkinek akit érdekel a jazz, vagy hallotta Jaco-t játszani valami felvételről, és elámult! :) Tomi ajánlom az egy Műsor zenei anyagának, vagy akár több műsor alatt is mehetne, mint pl Zappa, van Jaco is akkora "kárákter"...
Tényleg jó volt a Kicsifagyi!

tomii 2009.06.01. 13:21:51

@BassJazz: Persze, hogy lehet. Majd belehallgatok, hogy miféle zene.

Bíró... 2009.06.01. 19:51:53

@II. Konzervnyitó Károly:
Nagyon gáz szerintem sem volt, idegesítő viszont igen. BKV-s Gyuri szerepvállalása nekem tetszett, én általában bírom a dolgait. Tomit meg valamilyen szinten megértem, hogy szeretné a cenzúrának minden formáját elkerülni, viszont mivel a pénteken is bizonyító törzsbetelefonálók semmiféle önkontrollal nem rendelkeznek, őket valahogyan csak meg kellene fékezni... Félő, hogy még sok műsort szét fognak telefonálni a monomániáikkal.

Uwa 2009.06.03. 23:18:07

Ej... Egy het nyaralas utan,mar a sztradarol toltottem a musort, ahogy magyar szolgalltatohoz tudtam kapcsolodni, kozben olvasom a blogon ezt az onkritikus megnyilvanulast. Vegighallgatva a musort, szerintem nem volt ez annyira csunya. Telefonaltak mar jobban is szejjel a musort, hogy a vegen a temarol szo se esett, vallalhato teljesen ez az epizod is. Mi tobb, sok eve tartok mar Veletek, de most hallottam Tibit eloszor a szivebol velemenyt nyilvanitani, anelkul hogy minden szavat tizszer meg ne ragott volna, hanem szep folyamatosan, mar mar szenvedelyel;) igazi kuriozum. Es azt is be kell valljam tisztelet es csodalat illet benneteket hogy meg tudjatok allni nehans telefonnal hogy ne rohogjetek bele a szovegbe;)
süti beállítások módosítása