ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Szeptember 28. / New York

2009.05.26. 02:15 tomii






Nnnnna. Bejelentkeztem a Federal Reserve Bank new yorki fiókjába arany néző túrára. A reggeli adásban ismertetett módon, a
bank honlapján található leírás alapján elküldtem az időpont igénylésemet szeptember 28-ra.
Várom a visszaigazolást.


Megyek megnézni 36 ország aranykészletét és ha már ott vagyok, vetek egy pillantást a világ legértékesebb pénzérméjére is, ami másfél milliárd forintot ért legutóbb.

Találtam egy tetszetős kiadványt, amiben az arany történetén kívül, részletes leírás szerepel arról is, hogy milyen körülmények között, milyen védelmi rendszer mögött őrzik az aranyrudakat. Annyira részletes a leírás, hogy már-már arra gondolok, nem jövök fel a föld alól üres kézzel. Ki tudja.

Egy biztos. Szeptember 28-án New Yorkban kell lennem.

5 komment

Címkék: amerika newyork

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr301143948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.05.26. 07:08:10

Ha minden cserével két hónapig tökölsz (2hetnewyorkban), soha nem fogsz eljutni.

tomii 2009.05.26. 11:19:31

Indulásig van még négy hónap. Az, a jelenlegi tempót feltételezve, még két csere. Tehát vagy tényleg gyorsítani kéne, vagy ha az nem megy, akkor nagyobbat lépni. A ma (vagy holnap) felkerülő második cseretárgyat kettőből a new yorki útra kell tudni cserélni. Hinni kell benne és akkor sikerül.

Vagy én fizetem.

tomii 2009.05.26. 11:21:06

"Thank you for your interest in the New York Fed Bank tours. We will
respond to your e-mail within 5 business days.
For more tour information, please visit our website at
http://www.newyorkfed.org/aboutthefed/ny_tours.html"

A gépig már eljutottam.

Gombatibi (törölt) 2009.05.26. 19:29:07

Ez az tomi, ezt kell csinálni.
Hinni benne.
Én már hétfő délután bejelentkeztem.

tomii 2009.05.26. 23:23:33

"Dear Sir/Madam,

Thank you for your interest in our bank tours.
If you request a tour by phone, mail or email, indicate:

mailing address and telephone number.
Tickets will be mailed to you to confirm the date and time of the tour. Tickets must be presented to the tour guide upon your arrival at the Bank.

For more information, please visit our website at www.newyorkfed.org/aboutthefed/ny_tours.html

Anthony Cheng
Media Relations and Public Affairs Department
Federal Reserve Bank of New York

The views expressed in this e-mail are those of the author, and do not necessarily reflect the position of the Federal Reserve Bank of New York or the Federal Reserve System."

Ez most mit?
süti beállítások módosítása