ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

adásposzt / július 17.

2009.07.17. 09:14 tomii



Könnyű azt hinni, hogy nyáron értelmetlen rádióadást készíteni, hisz úgysem hallgatja senki. Fokozottan érvényes ez a péntek estékre, amikoris minden épeszű fővárosi kerthelyiségekbe menekül a rothadó dinnyék elől. (Jut eszembe, el ne felejtsem megenni a dinnyét, amit tegnapelőtt raktam be a hűtőbe!) De nemcsak az élőadás értelmetlenségéről van szó, hisz senki a világon nem reklamálta, hogy nem került fel a legutóbbi adás a podcastra és az archívumba. De mi nem hagyjuk magunkat eltántorítani attól, hogy bemenjünk ma este is a 879 fokos stúdióba.


Ma sem szakítunk azzal a gyakorlattal, hogy nem mondjuk meg előre, miről lesz szó, de oké rendben, legalább a zenéről valamit. Dávidnak köszönhetően a birtokomba jutott egy Johnny Cash remixlemez biztonsági másolata, aminek persze a Dejavurevue-ben lenne a helye, ha az már nem szünt volna meg két hónapja. Így készült a lemez:



De van egy egész honlapja a projektnek, ha valakit érdekel.

Na akkor mindenki próbálja túlélni a mai utolsó dunsztot és este hétkor üljön be a gombapresszó kerhelyiségébe egy jaffára.

 

 

11 komment

Címkék: adásposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr131250871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BassJazz · http://www.myspace.com/olahzoltan 2009.07.17. 11:53:36

Én észrevettem, de minek reklamálni, úgyis felteszed, ha lehet, ha nem teszed fel, gondolom én, az nem véletlen... Ma a Margitszigeten játszom, sajna nem tudom hallgatni a műsort élőben.. Miért nem tetted fel az előzőt? Ez fent lesz?

tomii 2009.07.17. 11:54:43

Gondoltam, addig nem teszem fel, amíg valaki nem keresi. Fent lesz mind a kettő holnapra, mert aranyból van a szivem.

Uwa 2009.07.17. 19:38:55

Az iphoneos kollegaktol kerdeznem,hogy van vmi app amivel ra lehet tolteni a gombakat az itunes kozremukodese nelkul? Eddig a websave-et hasznaltam,ez a civil archivumbol gond nelkul lementi,de amikor 10 darabban lelheto ott,azert jo lenne a podcastos,am onnan nem hajlando letolteni csak lejatszani. AzT meg mostanaban idegesitoen sokszor dobja el amikor utazas kozben atmegyek 3g-rol edge-re. Gondolom 3.0 feauture lehet,mert regen stabilabb volt:)

norman 2009.07.17. 20:00:10

Tomii: vizes törülköző a tarkóra!

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.07.17. 21:43:58

noh mindenképpen kerüljön fel az archívumba -mert utána a gépem se bírta a meleget, úgyhogy a végét nem tudtam hallgatni.

tomii 2009.07.18. 00:44:06

@Uwa: Ha iPhone-od van - márpedig az, ha jól értem- , akkor az Itunes Store-ból simán letöltheted a podcastot.

Uwa 2009.07.18. 03:33:31

Az istore-al csak egy baj van,magyarorszagrol nem elerheto. (Mondjuk en voltam a hulye,elvegre tudhattam volna elore hogy meg veletlen se a sajat cimemmel regisztraljak hanem valami fake kulfoldivel,de az meg olyan megalazo...) Akkor marad a szamitogepre letoltes es atbikazas itunes-al.

tomii 2009.07.18. 08:24:00

Nekem van ez is, az is. Valahol egy régebbi posztban vagy a kommenjei között ezt egyszer már megbeszéltük. Keresd meg. Az tuti, hogy megoldható egyszerűen, mert nekem megy.

Uwa 2009.07.23. 23:19:52

Fura,bar soha nem voltam oda Johny Cash-ert(max a regi walt disney mozidwlutanos davy crocket- ben :) de ezek a mixek hatarozottan tetszettek. Azt hiszem ez volt az elso gomba,aminek nem tekertem át a zenejet,jo volt koszi;)

tomii 2009.07.24. 00:14:47

Nem mondod, hogy ez volt az első alkalom! Ilyen remixes műsor is volt már néhány. .... Na kitalálok valami jót holnapra.

szita. 2009.07.24. 12:24:07

ha a 7-i adás Dörögdön készül, akkor azt kivételesen (helyben is) tudom hallgatni(:

eddig nem sikerült rálelnem, h pontosan ki, mikor és mit fog ott csinálni.
süti beállítások módosítása