ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Szervusztok pajtikák!

2009.05.28. 12:03 tomii















Vitéz László,
Hakapeszi maki,
Süsü.

Csakis ezrelékben fejezhető ki azon magyar emberek aránya, akik ezek közül egyiket sem ismerik. És akkor Frigyes mesterről még nem is beszéltünk! 

Az Ilovegomba akció
eddig sem szűkölködött szivünknek kedves nevekben, de Kemény Henrik talán mind közül a legkedvesebb. Igazi megtiszteltetés ez nekünk, így aztán örök hálánk szálljon konzervnyitó károly barátunk felé, akinek ezt köszönhetjük.

Aki kíváncsi arra, hogy milyen körülmények között született meg a jókivánság - irásban és szóban is! -, az hallgassa meg a május 22-i gombapresszót, ahol ezt károly részletesen elmeséli. 

14 komment

Címkék: i love gombapresszo

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr781148641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.28. 23:53:49

Most, ahogy olvasom, eszembe jutott, hogy a Csokipofa-ütlegelés miatt lehet, hogy ma nagy balhé lenne a médiában. Hiába, már ez a mese sem a régi :)).

Skywalker Károly 2009.05.29. 00:34:21

Most visszanyal a károly, mert a gombapresszó-tudatosság nélkül biztos nem mentem volna oda ahhoz az emberhez, akit amúgy a legnagyobb élő magyar művésznek tartok, ráadásul mögötte-körülötte totális az űr ill. a sötét anyag. Így nem is valószínű, hogy ezután odamegyek bármely ismert emberhez, lett légyen az koncerten előadó avagy valami nagykutya. Azt hiszem még akkor helyezném újból szolgálatba magamat, ha szembe jönne A) Verebély Iván B) Benkő Dániel C) Paudits Béla.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.05.29. 12:39:21

Az ér hogy én a vitéz lászlót nem szeretem?

tomii 2009.05.29. 13:04:22

Az én gyerekeim féltek tőle. Te is?

Skywalker Károly 2009.05.29. 19:39:04

@pécsisrác: nálam ér, de sztem nagyon nagy dolog, hogy 80 éve folyamatosan püföli egy palacsintasütővel az ördög fejét. Tipikusan ez az, amit minden rendszer el akar nyomni. De hát önmagában a püfölés biztos nem mindenkinek jön be. Amúgy Tomii, ti nem küldtök Kemény Henriknek egy-egy aláírást? Akkor oda tudnám neki adni, ha véletlenül összefutnék vele, hogy na erről volt szó. (Mert ugye netet nem hiszem hogy lát, és ránézésre nincs is olyan anyagi helyzetben, hogy ezt megengedhetné magának....)

tomii 2009.05.30. 02:14:01

@II. Konzervnyitó Károly: De hát kik vagyunk mi, hogy az aláírásunkkal jöjjünk?

Skywalker Károly 2009.06.02. 12:52:18

Hát csak hogy télleg tudja Henrik bácsi, hogy kik is vagytok ti. Amúgy az mp3-at nem teszed ki vhova? (csak a saját hangomra mondtam h cikis.....)

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.06.02. 14:35:25

@II. Konzervnyitó Károly:
2 hétig fent van a Civilrádió archívumán
civilradio.hu/archivum.php -már csak azt kell tudnod hogy páros vagy páratlan hét volt-e és hánykor kezdődött ((-:
(a lnikek meg remélhetőleg jók)

tomii 2009.06.03. 03:23:35

@II. Konzervnyitó Károly: Azt hittem, nem szeretnéd, hisz én könyörögtem ki, hogy elküld. Bizony kirakom!!!

Skywalker Károly 2009.06.03. 09:45:54

@tomii: akkor megint bocs, megint túlbonyolítottam, értelmetlenül. Bármit kirakhatsz, felhasználhatsz bármire, bárhogyan.

tomii 2009.09.02. 14:40:09

Már töltöm is!!!

(Kétszer is jelzett nekem a blog.hu értesitője, hogy kommenteztél ezügyben, de a kommentet nem láttam. Hogy van ez?)

Skywalker Károly 2009.09.02. 17:01:57

öööööööö ja ja
azért, hogy kényelmesebb legyen, direkt linkeket akartam bemásolni, de azt a blog.hu sztem az url miatt kioppolja, ugye hát khm tképpen jogosan. Ezekre az urlekre meg talán nem figyelnek. de hát ugye addig küzdünk amíg nincs siker. hát így.
töltögessetek, pajtikák!!!

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2009.09.02. 18:49:39

@Konzervnyitó Károly: valószínűleg csak a sok linkkel volt baja. Spamnek nézte.
süti beállítások módosítása