ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Csókolom

2009.05.28. 01:53 tomii

„Felmondás, vallomás, nyilatkozat

Hosszú vajúdás után arra a döntésre jutottam, hogy nem tudok, és mivel hogy
nem tudok, nem is akarok tovább zenélni, a Csókolom zenekarban.


Úgy látom, hogy céljaink, útjaink külön váltak, mindenki más és más dolog miatt
csinálja, mások az elképzeléseink. Ettől nincsen, ettől züllött szét a közös hajtóerő.
Ez feszültségeket szült, szül. A feszültség nem kedvez az alkotói kedvnek. Az én kedvemnek. Egy darabig lökhet előre, de hosszabb időn keresztül szorongatóvá válik.

A zenekarunk 15 éves. Én azt hittem, amikor indultunk - és még elég sokáig - hogy ez nekünk jó lesz. Publikummal, közönséggel én nem számoltam. Voltunk páran otthon, lakásban, és mindenki figyelt a másikra. Aztán kialakult a közönségünk, először a baráti köreinkből, aztán olyan emberek tábora, akik után ma már minket is lehet jegyezni.

Én továbbra is követném a saját utamat. Szívfájdalmamra a Spenóttal - a meghatározóval - feszülök meg. Valami olyasmi helyzet, hogy egy csárda, két dudás. Én most kilépek ebből, de cseppet sem szomorkodok. Érzem a felelősségemet. Népiesen szólva: "Mintha a szívemet tépnék". Amúgy, szeretnék ismét szabad lenni! Nem kívánom, és nem is kívánhatom a zenésztársaimtól - gondolok itt a Lackóra, Balázsra, vagy a mindenkoriakra - hogy rám várjanak. A Csókolom, meghozta, aztán elvette, vagy elvenné ezt a szabadságomat. Tehát most lépek egyet előre, ami nem hátra. Úgy érzem, ez a válás, nem szakadás, nem tragédia.

Én továbbra is orromat a hegytető felé nyomva
Maradok zsuzska
az optimista

2009. május 13.”

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr51148114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása