ez itt minek?

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

csittcsatt


[ Copy this | Start New | Full Size ]

utolsó kommentek

  • Frady Endre: @tomii: A focimeccset is élőben jó közvetíteni, mert másnapra már uncsi, hiszen tudom a végeredmén... (2012.11.29. 10:13) adásposzt / november 27.
  • rami19980402: vagyis 97-es! (2011.08.10. 12:03) 200 írás / update
  • rami19980402: a régi 1992-es 200ft-os pénzérmének mennyi az értéke kb.?? választ szeretnek minél elöbb!! köszönö... (2011.08.10. 12:01) 200 írás / update
  • ColT: Nem láttam még a filmet, szerintem ez is kimarad az életemből... ...de mibe fogadjuk, hogy az jön... (2011.05.31. 13:54) A világ vége
  • Amigarockwell: Nem szokásom kommentelni, de nehogy má!!! Az a baj, hogy semmit nem tudsz a Carmen zenéjéről! Mégh... (2010.06.11. 17:27) Kismalac, kismalac engedj be...
  • Utolsó 20

Halálszünet

2009.09.09. 12:56 tomii




Nehéz beismerni, de irodalomból, főképp kortárs irodalomból nem vagyunk jók. Túlontúl sokmindenben vagyunk tájékozottak (ahogy Misi fiam mondaná, prók), ez már valahogy nem fér bele. Ezt a tenyérnyi fehér foltot látva érezhetik úgy a hallgatók, hogy könyveket kell ajánlgatniuk nekünk. Legutóbb épp talán Erzsébet hívta fel a figyelmünket egy a halálról szóló könyvre, amit mi szokás szerint 5 perc múlva töröltünk is az agyból. Találtam viszont valakit, aki helyettünk is figyel.





Valami gombapresszóval kapcsolatos dolgot kerestem a neten és egy blogban belebotlottam a következőt mondatba: "A Gombapresszó adásában hallottam a könyvről".

José Saramago Halálszünet című regényéről van szó, amit nemhogy nem olvastuk, de még azt sem tudtuk, hogy egy Nobel-díjas szerzőről van szó. Rajtunk kívül nyilván mindenki más igen. Viszont ha már így rátaláltam egy a gombapresszót hallgató könyvbarátra (zsuzsilány), akkor gondoltam, nem hagyom szó nélkül. 

Itt rendelhetitek meg 2470 forintért magyarul és itt pedig 10,85 dollárért angol nyelven és itt pedig olvashattok egy nem túl lelkes kritikát róla.

A idős művészről még annyit, hogy 1993-ban a Kanári szigetekhez tartozó Lanzarotén telepedik le, ahol jelenleg is él. Én magam sem csinálhattam volna jobban.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://gombapresszo.blog.hu/api/trackback/id/tr881370849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása